Vistas de página en total

miércoles, junio 10, 2009

Presentació dels autors d’Alboraia

Hola a tots i totes com que ara no tinc molt de temps aprofite el treball dels amics que sí treballen de valent.

Anàrem a la presentació dels llibres i em va tocar un d'ells al sorteig final, mai em toca res i mira!! :D

Us pose el enllaç d'Agustí al esdeveniment:

Hola, en el meu blog personal i sense ànim de lucre  www.elspoblesvalenciansabandonats.blogspot.com he inclòs una nova entrada, en este cas sobre la presentació de llibres que va haver-hi ahir a Alboraia, un dels quals era el meu de pobles abandonats. He posat unes 20 fotos de com va ser l'acte.

 L'activitat pretenia promocionar els escriptors i presentar-los al públic, un públic que, com que el poble canvia ràpidament, també canvia. L'acte el vaig organitzar jo personalment, encara que es va posar sota el paraigües de l'Ajuntament d'Alboraia per a donar-li més seriositat. Espere que vos agradara, i si no poguéreu vindre, com a mínim en el blog també estan les meues impressions, a més de les fotos. Podeu opinar lliurement. Els llibres es poden comprar en les llibreries habituals del poble.

 Atentament,

 Agustí Hernàndez Dolz

1 comentario:

Anónimo dijo...

Moltes gràcies, Mábel pel teu comenari. La veritat és que sí, crec que cal que es facen més coses d'este estil a Alboraia, i faré el possible perquè es facen, i si m'he d'encarregar jo, doncs ho faré. Enhorabona pel llibre que et va tocar.

Agustí