Vistas de página en total

viernes, mayo 07, 2010

XXIV Escola d'Estiu d’Alboraia

Informació sobre l'escola d'estiu, al enllaç està tota l' informació, jo extracte el que em sembla més important i em pregunte coses… com sempre… :D

http://www.alboraya.org/basesAyto/home.nsf/VW001/EducacionEscolaEstiu2010?opendocument&sec=Educacion&menu=Menu02&lg=vl

Dates i horaris : Duració: De l'1 al 30 de juliol. Horaris: De 9 a 13 hores (sense menjador). De 9 a 15 hores (amb menjador). Disponible un servei d'acollida de 8 a 9 hores.

Llocs de realització :CEIP Cervantes, CEIP Ausiàs March I CEIP Patacona. Els alumnes participants sol·licitaran el centre a què desitgen assistir.

Inscripció :Arreplegar el núm. del torn, la documentació a omplir i autoliquidacions a pagar, en l'oficina AMIC central (en l'Ajuntament) els dies 12, 13 i 14 de maig (màxim 3 per persona)…… I Per què no a qualsevol AMIC? Per què 3 per persona, sé que es difícil, però potser hi ha alguna família amb 4 xiquets? I si algú sols té un fill, per què pot endur-se fulles per altres que no han fet el torn? (pregunte açò, perquè atenció....
El nombre de participants és limitat, per la qual cosa les inscripcions es realitzaran per rigorós ordre d'arribada.!!!

Però no sabem el nombre de places disponibles, i si no hi ha disponibles al centre que demanes, que fan amb la teua sol·licitud? Hi ha moltes coses sense aclarir...

Si el criteri es l'ordre d'arribada, hi hauria que donar les mateixes possibilitats a tots, i jo ho tinc bé que visc a Alboraia, però treballe, tinc que demar el dia lliure per inscriure els xiquets? O si vaig per la vesprada hi hauràn places... com no sé quantes hi han... (ja m'estic estressant!!) però qui viu a Saplaya o Patacona ho té un poc més difícil....

Algú sap qui ho organitza enguany? Al perfil del contractant no hi ha res al respecte...

Per a formalitzar la matrícula realitzaran l'aportació econòmica de 150 € , per participant, en concepte d'assistència a les activitats de la XXIV Escola d'Estiu i de 87 € per l'assistència al menjador.

No hay comentarios: