Vistas de página en total

viernes, mayo 23, 2008

Ple Maig, recordeu que ara es el Dilluns

Ple Dilluns 26 de maig de 2008 a les 20:30 (recordeu que els plens han passat a ser els darrers dijous de mes a ser els darrers dilluns de mes)

Part resolutiva

    1. Aprovació actes anteriors

    2.Àrea de gestió i promoció

         2.1. Aprovació conveni EDAR

    3. Àrea de territori i vivenda

3.1. Aprovació conveni urbanístic suscrit entre l'Ajuntament d'Alboraia i els afectats per les obres de soterrament de la línia d'alta tensió 66 kv.

Part de control

1. Control i seguiment de la gestió pel Ple

2. Donar compte de les resolucions núm. 925 a 1189/08.

Precs i preguntes

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, estuve en el último pleno y pude comprobar que CIALBO ya va destapando sus verdaderas intenciones. Votaron a favor de un "convenio urbanístico" (punto 3.1 del orden del día del pleno del día 26 de mayo)que presentaba el PP, votación: a favor PP+CIALBO= 13, abstenciones PSOE+BLOC= 8. Me pregunto ¿será este un paso previo para aprobar un convenio urbanístico y poder "vender Vera"? ... el tiempo lo dirá.

Mábel dijo...

Pues yo no pude asistir al pleno, y tampoco he podido contrastar esta información, mañana miércoles lo haré. De todas formas me parece que la interpretación que haces es cuando menos torticera, teniendo en cuenta que el "convenio urbanístico" es para soterrar la línea eléctrica y poder construir el Colegio Ausias March.
Y que esto sirva para "destapar intenciones".... pues no sé... yo no estoy muy de acuerdo con ese punto de vista.