Vistas de página en total

martes, enero 03, 2006

Ple del 21 de Decembre (II part)

El ambient estava prou calentet, recorde que en entrar al ple, vaig ser de les primeres que, en acavar la marxa va pujar al saló. Doncs be, hi havia un home i una dona majors (no eren joves en pinta urbana, no) discutint acaloradament, vaig intentar calmar la dona perque era qui estava al meu costat, i em va dir "Tranquila xiqueta, que este es el meu cosí". Vaig vore veïnes dient-se de tot i res bonico, senyores de uns 60 anys en avant, (nada de jovenes urbanos), també hi havia joves amb "rastas". vaig vore a dos xiques que eixien amb el cap mirant al terra, res de bo ahurien fet, llevaren fulles del PP si protege la huerta a algú.
I el que mes em va agradar era vore raonar a un jove amb rastas i una dona de mitjana edad (50) que per cert ballava molt bé al só de "VOLEM VIURE L'HORTA I NO LA TERRA MORTA", llàstima que no ho visca amb la mateixa intensitat.
Hi hagueren també moltes pancartes, SOS Alboraia, PER l'HORTA, Salvem Vera, etc...
Finalment unes persones pujaren darrere de l'alcalde a ficar una pancarta, i el regidor d'urbanisme Cabo es va llevar per tal de llevar-los la pancarta i ahí es va liar la cosa, ja no vaig poder vore res mes que folló, una closa per enllà, gent molt nerviosa, etc, etc....
Un poc desastre, lamentable, però va terminar no mes en crits de viure i l'horta i ALCALDE DIMISIÓ.
S'endugueren al PP escoltat.

No hay comentarios: