Vistas de página en total

sábado, enero 28, 2006

Sobre l'avinguda Ausias March

També vaig preguntar al alcalde en el ple, quan s'anaven a finalitzar les obres a l'avinguda Ausias March, i em va contestar que casualment aquesta setmana s'estava finalizant el projecte d'execució (o algo semblant) i que es reprendien les obres en breu, li vaig preguntar si es terminarien (inocent de mi) i em va dir que SI. Després comentant-ho amb Francesc em va dir, ¿però en quin any?Per que pel que sembla, en els pressupostos retirats, sols hi havia pressupostada la FASE 3, i em recordaren que n'hi han 4 fases. Espere que els pròxims pressupostos contemplen la conclusió completa de l'avinguda, FASE 3 y FASE 4 també, per favor!
¿Com pot ser que en els pressupostos mes grans de la Historia d'Alboraia (segons LAS PROVINCIAS) no puguen asumir la finalització completa d'aquesta avinguda ja mig feta?

No hay comentarios: