Vistas de página en total

viernes, diciembre 29, 2006

Ple Decembre (I)

Molta gent com es costum estos mesos, també amb opinions diferents que alguns expresaven amb veu alta.
Alguns insults de gent intolerant que no respecta la gent per no compartir les seues idees.

Vaig arrivar tard, quan es passava el power-point dels pressupostos. Prometen moltes coses, i unflen el pressupost amb l'operació del centre comercial, si va endavant per qualsevol raó vorem que es el que poden fer.

Com afectada em vaig quedar amb la partida de la avinguda Ausias March, de milers d'euros, però amb duració de ¡2 MESOS!, em vaig riure un rato, ¿quan de temps portem amb eixes obres?
Altra cosa en que em vaig quedar es en la baixada d'impostos, per lo del impost de circulació, i aleshores vaig pensar en el familiar que reb atenció domiciliaria de l'ajuntament i que ha pagat el doble pel mateix servei des que es va canviar la forma de gestionar-lo.

Son sols dos eixemples que me venen al cap, i pense si tot serà així.

Digueren que els col.lectors ja son una realitat, i que hi ha que aguantar-se (ho diu Alboraya Actual, es el mateix), no es podria haver fet d'una forma menys molesta?, s'acava un carrer i comença el siguient i no tots alhora?

Le coses apart de fer-les hi ha que fer-les bé, sence molestar o fent-ho el menys possible, de manera ràpida i eficaç, el menor cost i temps.

Es va a provar únicament amb els vots favorables del PP, les resta de l'oposició votà en contra i UV es va abstindre (amb l'excusa que utilitza tots els anys, la residencia)

No hay comentarios: