Vistas de página en total

sábado, marzo 01, 2008

Preguntes sobre el Ausias March (PSOE,CIALBO i BLOC)

Els tres partits de l'oposició preguntaren per eixe trasllat dels xiquets, per les opcions oferides en un escrit als pares amb unes fotos molt lluïdores per a l'opció de Patacona i segons els regidors unes fotos de l'opció del pàrking del Palau d'Esports molt, molt deslluïdes i decebedores que pretenen manipular la opinió dels pares. Xavier de CIALBO va insistir en el fet de que el problema havia sigut provocat per aquest equip de govern al instal•lar la màquina en eixe lloc.
L'alcalde contesta que la màquina termina el proper 15 de març, i jo em pregunte per què cal traslladar els xiquets? i em comenten mares que per la resta d'obres que es van a fer, col•lector, nova finca, etc...(segons l'alcalde)
Després també des del públic es va preguntar pel Ausiàs i les afectacions i desafectacions de la propietat municipal, ufff, un jaleo i un lio!! jo em vaig perdre, que si la secretaria havia dit que ja estava desafectat (que ja no era sol dotacional educatiu) perquè era necessari, que si ara l'alcalde deia que no ho estava i que no feia falta.... un bon embolic.

No hay comentarios: