Vistas de página en total

sábado, abril 28, 2007

Les llistes i jo

Com heu pogut comprovar el meu nom figura a les llistes del BLOC, cal resoldre un "asuntet" que es una xicoteta rectificació, sols afegir a la llista que vaig com a independient, i ja estarà.

M'he decidit a fer-ho perquè he estat anant a les reunions del BLOC des de ja fa temps, veig com treballen cada setmana, veig les coses que els preocupen i com es prenen les decisions al col.lectiu, i m'agrada.

M'agrada la llibertat que tenen tots els membres del col.lectiu per opinar i participar, sempre m'han escoltat les queixes i suggeriments, m'han permés participar del seu projecte, i m'agrada com reben a qui alli s'acosta.

Per això i perquè crec que les coses es poden fer d'altra manera i crec en el canvi, m'he decidit a entrar en este "estrany" mon de la politica :)

Em va costar decidir-me, perquè quan fas açò i com ja he pogut comprovar, de seguida et posen etiquetes, però com que ja me les havien ficat sense pertànyer a cap partit i per le coses que escric, doncs he pensat que és més important el que puc fer per eixe canvi que desitge, i si al BLOC m'han donat eixa oportunitat i compartisc amb ells moltes idees i formes, ho havia de fer.

Ja m'han fet fotos i tot, a vore si el "fotochop" fa algun miraclet ;)

Un saludet al senyor fotògraf :)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitaciones.
Estamos seguros que el Bloc sale ganando con su incorporacion.
A seguir trabajando por nuestro pueblo.
Un cordial saludo.
Amics.

Mábel dijo...

Muchas gracias :)